Sunday, December 28, 2008

kes amni~~

sedangku ashek d buai mimpi~~

aish!!smalam da la gue bepesta..
huhuh!!
best gile!
xdapek den nak gamb0 kan gimane...
ihihih;))

pg tadi akk mengelib0t!!
aduh!baru nak lepak jap!
huhuh!suddenly akk dtg mengangggu da..
ye carik amni..mane amni??mane3??
abeh satu umah d gledahi..
cume satu bilek bl0m d masuki..
jeng3!!
0rg sume xbrani mas0k bilek tu seh!
heheh!!
akk kejutin gue..tnye mane amni..?
gue pk kan ak mimpi bintang pg2 ni..
sbb..skejap td gue bukak mate ye ade lagi..
gue p0n klua..engat nak bebakti..
tak0t gak!check pintu tingkap sume kunci..
tp..mane pegi c amni ni..??
yg bestnye knape..ye punye ehem ehem..ade kat tepi ni??
kas0t ye p0n esus0n semat dpan pintu umah kami
ape lagik..akk mintak call abg esyak..
gue ckp!heh!!jgn..t mreke risau ti
heh!!patu mane nak carik yek??
gue geram!!
gue p0n samb0ng balek mimpi..
heee:D
dlm tid0 gue mimpi..
amni kembali..
seda..seda..anak kak su n0 2 ni tlah p0n d ketemui..
tepat jam...blablabla
anak kecil berusie lingkungan 5 tah0n ini..
nur amni nasuha bt isyak tlah d temui sedang ashek tid0 d selubungi slim0t..
kerne telalu penat maen smalam.. ye mang0n tuka tempat tid0 tanpe d 0rg sedari ..
ngehngehngeh!
skian~
*andai ade d kalangan anda yg suke mang0n mlm tanpe d sedari..0leh itu..anda d saran kan unt0k ikat kaki sbel0m tido
agar mudah es0k xilang..*
kaki c pelari mlm..
bkan kaki anda~
agaga~

No comments: