Tuesday, August 18, 2009

tatau ape name tag nih ;))


salamya...
hihih!
time to c0llect s0klan tag kot..
huhuh
amek j0 lah!
:D


s0klan petame byik ye gini...

1) Bekas kekasih saya
uik!ape saye saye??tade tade...

s0klan ke2 byik gitu...
aishh
tr0skan...
2) Saya sedang mendengar
munyik picetan jari ini..tot tet tot tet gitu..

3) Mungkin saya patut
menanges saat ini..
T_T
huu~
h0h0h!!
n0en0e
[-x

4) Saya suka

jalanjalan...
tng0ktng0k
nyanyinyanyi
lagik??..
saye suke ape yg saye suke..
:D


5) Sahabat-sahabat saya

sahabat saye adela sahabat saye...
mreke,die,anda,mungken juge kamu...
:)
eh eh!!
anda ke??
heheh
xp

6) Saya tak faham
bile saye bcakap...
anda faham x???

7) Saya kehilangan
aaaa..saye kehilangan katekate bile bace mende nih!!!

8) Ramai yang berkata
mmgla ramai yg bekate..ade mul0t kan...
"ramai" plak tu...
hesh!!!

9) Cinta itu adalah
butaaaaaaaa!!!
eh!
itu ke???

10) Disuatu tempat, seorang sedang...
dud0k jek kat tempat tu..
lalala~
nak tau ape tjadik??
tnye sendirik org tu malas nak cite!!

11) Saya akan cuba
ye saye cube
;)
12) Ayat selamanya membawa maksud...
jap jap!
"slamenye"
eh??
hmm...
hingga ke hujung dunia....
ala..mcm lagu tu!
kankan

13) Telefon bimbit saya
yg d gune anye ntok d bimbet...
hmm...
;)
bimbet saye
:D
eh!
bkn gue..
tp tef0n ku..
huhuh

14) Bila saya terjaga
tng0k kiri kanan ade 0rg x??
aaaaaa...
:D

15) Saya paling meluat
bile d puji...
aishhhh!!
jangan laa..
bkn nak ckp baek..
tp...
hmmm
kalau da baek kan..
nak bwat canne
xp
[nyampah!!!]

16) Haiwan paling comel yang pernah saya temui
katak!!!!!
agagaga

17) Malam ini saya akan
malam malam nye cite...
wallahualam
bese malam org bwat ape ek?
tid0 r kan...apeagik

18) Ketika anda melihat cermin pada hari ini
perubahan kentar blaku d cni...
huhuh!!
rupe yg mule xde jerawat kini...
isk isk...
eh!
jap jap kentar tu.....
aaaa

19) Saya betul-betul inginkan
sesuap air saat ini...
sgt kering tekak ini

20) Siapa yang anda ingin tag
lu pk la sendirik!!!
2 my all ah!!!
eh eh;)
:)


may allah bless us..
amin


No comments: