Wednesday, March 24, 2010

tag dr effa comey ahakz

Bekas kekasih saya : aaron aziz [sy yg tgglkan die..mls nk kate r ahah]

Saya sedang mendengar : aisya humaira[nasyeed]

Mungkin saya patut : kemas umah [mau balek pat :)]

Saya suka : kawan sy xP [awk jgn jeles eh]

Sahabat-sahabat baik saya : sgt baek

Saya tak faham : perangai manusie

Saya kehilangan : cincin d jari [no komen]

Ramai yang berkata : pndai berkate..tp xpndai mnunaikan [ish3 smbel geleng2 pale]

Makna nama saya : keistimewaan kot [t sy cek blk deh :P]

Cinta itu adalah : ????

Di suatu tempat, seseorang sedang : mbute..org tu adelah katak

Saya akan cuba : bersabar kot ermm

Ayat SELAMANYA membawa maksud : xkan berAKHIR

Telefon bimbit saya : samsung 90dhms :))

Bila saya terjaga dari tidur : sy nk tdo lg :P

Saya paling meluat apabila : aina start menyanyi..xske!!!!

Pesta/Parti adalah : tempat bersuke rie

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : katak ejaw [comey versi akk an abg kirin ahakz]

Peringkat umur paling menyeronokkan bagi saya ialah : kanak2 && mgkn skg :)

Hari ini : sy kene kemas..sbb sy nk balek..

Malam ini saya akan : on9~~~

Esok pula saya akan : balek umah yeeeheee

Saya betul-betul ingin : talk2 an anda ]:

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : sy xtgk cemen pg td..sbb sy tkt :-SS

Pusat membeli-belah atau arked permainan : due2..tp lg best arked permainan heee:DD

Makanan Barat atau Jepun : barat [sy omputeh arr]

Bilik yang terang atau gelap : terang kecuali tym tdo mesti gelap dan berteman hihi

Makanan segera adalah : sggh enak d mkn bgtu saje~

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : "mak!kat sini eh"

Siapa yang anda mahu tag? : encek2 dan cik2 yg ske skodeng :P ahah

No comments: