Friday, July 30, 2010

dpt tawaran blajar oversea :>

rindu .
erm. gue rindu mak
gue rindu babah
addam tayah ckp ah !
ye bkn rindu gue pon
hakhak !
tp ade gak rindu tu ..;))

gue rindu ye gak !
;)) called ye tadi .
a l h a m d u l i l l a h
tp xdpt lame .. ade gangguansssss
huhuh
but im cool . ade la tu
tgh time suai kenal ni xelok ckp lamelame ..
baru sesi petame ..
SESI SUAI KENAL ~
blom sesi kedue tige dan seterusnye
jaoh2 pon mmg d galakkan
hahahahaha
(tp agak perit gak r )
wakakaka

erm ..
sbenanye tade ape pon nak cite.
saje nak ckp
gue rase rindu ..
alhamdulillah
rindu pade mereke2 dan juge pade yg ESA .
bulan kite da dekat.
gue berharap agar gue sempat sambot bulan ramadhan dan raye
hendaknye ..
ameen :)
dan jalankan ibadah2 dgn sempurne .
insyaallah .

okeh !
gue nak edit2 agik blog nih
cam myk mende jek yg kureng cukop
nak touch up agik
hihihih
wish me luck guys !
xslalu bjaye nih .
huhuh
anyway . have a nice sleep hakhak
take care :)
especially for mio .
yg dlm pjalanan nak ke n9 .
ngn makabah :)
mudamudahan
perjalanan makbabah addam makabah mio
dlm keadaan yg selamat ..
ameen ya rabb .
gue tggu u oil kat umah ek :D

k g lu beb !
jaggi gue continue teping ek!
:)
assalamualaikum .

No comments: