Sunday, January 2, 2011

hari ini hari kamu . esok luse mungken aku ?!















erm ..


smalam time gue tgh sebok2 bwat keje


akk dtg ckp ...


"weh weh!! ko tau x Faizal Yusof??.. alaaayg blakon dam cite


adamaya tu .. yg jadi Dani tu ?.."


"die da meninggal weh !"




innalillahiwainnailaihirojiun ......




uhhh !!


tesentap jantong ku seketike ..


bile denga brite seakan itu .




mungken stengah dr kamu


akan ngatekan yg gue ni


org da pergi baru nak d kenang ..


tepulag pade kamu nak kate ape .


tp ape yg gue tau ... gue betolbetol terase akan kehilangan


saudare Faizal Yusof .




tanak cite lebih !


smoge beliau d tempatkan d tempat para solehin ..


kuatkan saye ya allah !!!!




saye benar2 meminati arwah


Y_Y




yok !


sedekahkan yassin bwat arwah ..


juge nenek2 atok2 saudare2 sahabat2 kite yg juge tlah pergi ..


smoge mereke tenang d alam sane .


betemu kite nanti d sane ...























assalamualaikum .














center>

No comments: