Saturday, April 7, 2012

awak tgh menghadapi Mr.Exam ? bace cni (:



Assalamualaikum ..
heyy ol ~

malam sabtu malam minggu .
rehatkan minda yg tgh buntu 
tunggu2 !!
jangan tido dulu ..
malam ni gue bwat entry KHAS bwat peminat2 ku 
:P 
*prasann*

gue rase mesti skang ni 
ramai member2 blogger kite 
yg tgh fight dgn Mr.Exam ni kan ?
haha !

gue doakan yg terbaek 
bwat anda sume .
semoge entry kali ni dpt melenyapkan anda sume 
dgn kegementaran , kegusaran , ketakutan , kepeningan dan segale mcm ke ke ke ..
enjoy the video 
:)

video ni kakaq gue bg kat gue
time nak UPSR lu ...
come2 ! 




Perjalanan kehidupan
Di kiri kanan dugaan Cabaran
Keseorangan menempuh ujian
Meneruskan perjuangan

(korus)
Takdir Maha Esa
Restu ayah bonda
Mencapai cita-cita
[ Lyrics from:
Usah putus asa
Kelak kau berjaya
Membela nasibmu
Masamu kan tiba
Keimanan keyakinan
Sinar cahaya penunjuk haluan
Walaupun payah kau harus tabah
Demi mencapai segala impian
(ulang korus)
(bridge)

Jika satu ketika
Langkah tidak terdaya
Berkat doa usaha
Tuhan Maha Esa
Menggapai cita-cita
(ulang korus)




signature loading

No comments: