Wednesday, January 28, 2009

tanye aji...

huhuh!!
mase t0k release tenshen!!!!!!!!
cepat cepat!!
0n ym!!
deghah!!
hahah:))
mase t0k cheting..tara~
da lame x0n..
heee:D
rindu plak..
ape lagik..
abeh!
chet ngan s0rang kawan tu..
sape die??
adela..
hahah!!
kawan tu kene g lak..
aish!!
well..i said ok then!
org nak g xkan nak tahan kan..
hesh!!
gue rase plek gak..
kadang kadang tu..
sbb asal gue on jek..
misti membe yg 0n9 xrmai..
ade xde..
i'm mobile..
hush!!kac0..
engat nak bla r...
tetibe lak op mas0k!!
ahahah:))
op memang suke gitu..
cam chipsmore lak!!
kjap ade kjap xde..
;) wink wink (;
kan op kan??
hhiih!!

haaa..
sediket pebualan kami d taep kan ke cni;)
op ade hajat...
gue nak tur0t kan r!
patu gue mintak r kan..
gue ashek ulang jek..
op pon naek tenshen da..
hahah:))
d kate nye..

op :: x sabar2

gue :: mane b0le saba..mase da time xp

op :: org x encem ni mmg susah sikit nk bg gambar kt org lain.hahaha!!sebahagian dari iman...

gue :: halamak!gue terase r op..huhuh!!

op :: haa..tu laa..sape s0h mkn garam..

gue :: mane ade mkn garam..gue mkn ajino moto..

op :: haa..padan la klua kat paper metr0..

op :: se0rang yg berpangkat aji kehilang moto..ketike hendak pegi ke masjed..menunaikan s0lat berjemaah!

gue :: huhuh!!ksian aji tu kan..ksian ksian..patu canne aji tu balek op??

op :: (diam kan diri dgn tidak mbalas petanyaan ku..gue xtekan enter mane nak d jawab nyek..)

huhuh!!
gue xpuas ati t0l r!!
ni yg nak tanye aji ni..
aji!!
o0 aji..

heh!!salah..
xs0pan t0l..
incek aji...o0 incek aji
..
adekah kamu kehilangan
m0to mu?
haa?


p/s::jike anda aji tu cle angkat tngan.. (tggal kan comment dgn mengatekan..)

*saye aji tu sambel mengangkat tngan*
wink wink!!














2 comments:

.0hbintang!. said...

saye bg pehak aji y da td0

yeye saye!!

smbel angkat tgn!!

*angkat tgn aji..isk baw ah >_<*

Unknown said...

::0hbinTang!::
laa..
wakel wakel x d trime same skali...
n0 n0 n0!

*anda gagal*
trime kaseh!
cle cube lagik d laen ari;)