Monday, April 13, 2009

ADundi..

Assalamualaikum.,,,
hmm..
arini gue aishah mak sume rase cam saket jek pr0t ni..
kal0 aishah tu gue tau la knape kan..
sbb die mkn nasik basi..
huhu!!
nasik el0k yg ku sedie kan nasok basi jugak jadik idaman..
kinchet kinchet..
hmm..
td sedang ashek gue bas0h pinggan kan...
tetibe tedetik s0klan ni kat pkran..
knape ek??
adekah gue....??
kamu org nak tau apeka jenis s0klan yg teklua kat pkran ni??
...
adeka gue...
kaki buli..
atau!
gue sering d buli??
mane satu ek??
hmmm..?
blur blur!!
gini..
jike anda katekan gue "sering d buli"
make dgn itu..
anda harus v0te dgn menghatar..
>>adundi "sering d buli"ke 1605<<
atau..
>>adundi "sering d buli"ke 1605<<
jike anda katekan gue kaki BULI...
d sbbkan itu anda sume akan d huk0m!!!!
l0mpat katak slame yg mungken...
paleng lame..
5menet..
tanpe berenti!!
sape brani tangg0ng??
ckp ckp!!
:-?
haaa..
k kawan kawan...
jgn lupe..
adundi...katak!!!!!!
nampak nye kat cni xde care2 nt0k adundi "kaki buli"
dan itu beerti yg gue bkn pemBULI!!
ha ha!!
da..da..
jgn lupe..
v0te deh!!
tarekh akhir nt0k mengundi adela..
xde tarekh!!
sentiase tebuke..
hahah:))
slamat mengundi....

No comments: