Saturday, November 19, 2011

2000pth pekataan.



haha
jiwang jiwang ..
dulu gue gelakkan org
jiwang la hape la
skang ni
amekaw !!!


ko yg jiwang sbenanye :))
erm .

bkn hape
malam ni gue nak cite jek .
tentang jejake idaman ku

huhuh


nak tau sape jejake yg bejaye menambat
hati ku ?
'dear' tambat hati mak sbena nye
tp beselah
kalau da tambat hat mak skaligus
tambat hati ana gak kannn..

selame 19 taon gue idop

blom penah gue tepike nak couple2 ni
(poyo jek)
bkn sbb gue
tp ..
yelah korang ni pon..
umo br staon jagong ade ati nak cintan2
makan pon makbabah tanggong
xmalu ke??
haha

tp tula
kite anye mrancang
Tuhan menentukan .
gue elak punye elak punye elak
tibe2
bile dgn die
mak ckp laen plak !
siap rekemmen tok trime agik

heran jdnye kejap .
I tot mak will b on my side
tp x ..
mengIYEkan lg adela
hmmm.

bile mak da bekenan
gue pejam mate
bukakkan pintu hati ..
alamdulillah
berkat 'keberkenan'an
mak td sampai kini kami maseh bersame
dan insyaallah xlame lg kami akan
upgrade kan status kami
INSYAALLAH..

org 'dear' xnsem mcm Aeron Aziz tu
tp hati 'dear' sgt KACAK
org 'dear' xsetinggi Nabil
tp cukopla tgi cket pd gue :P
muke 'dear' bg gue gule pon xbole tanding
haha
gue suke kat gg 'dear' yg ade tareng tu
rase mcm nak patahkan jek
:))

tula cite cket2 ..
kami antare pecinte2 jarak jaoh .
dari
KL-------------------------------Johor

gamba ni yoyo 0 jek !


xkesalah la sejaoh mane kami dudok
walah jumpe staon <10 times
tp
gue bsyukur sgt pd Allah
alhamdulillah
gue bahagie

bia jasad kite jaoh
jgn hati kite jaoh

cume ..
yg perlu kite engat adelah
'kite hanye merancang Tuhan yg menentukan'
ku berdoa
semoge Allah perkenankan doa hamba Mu ini ...
ameen ...

OK!
tanak ckp myk a ..(da mmg myk pon)
t takot ade yg boring lak .
:P
ni sekadar perkongsian
harap korang suke ngn tulisan kali nih dan akan dtg
insyaallah .

FINAL

wabilahitaufik walhidayah
Assalamualaikum
warahmatullah

HEE ^^

signature loading

No comments: