Thursday, November 24, 2011

im bored

selamat
waaa lame gilak kamek sik update blog (maen taram jek .. sorry ;D)
da lebey setaon kot
ermm setaon ni cam2 pkare aneh blaku
tp taya la nak story kat sini
bkn ade org nk bace pong hahaha
erm ape yg pasti sesuatu yg blaku tu pastinye meninggalkan kesan pade dri sndri
dr segi negatif mahupon positif
pandai2la kite nilai yg mane baek jdkan ikutan yg mane jahat bolayan saje :D

dr ape yg tjadi kat aku dalam 3 bulan ni
pengalaman yg sgt woww
masyaAllah .. subhanAllah .. Allahuakbar
sume2la aku nak sebot :DD
somehow aku besyukur bende ni blaku kat aku
ramai yg kate ini ujian .. tp bg aku
bkn stiap bnd yg blaku dlm idop kite tu ujian
boleh jd pembalasan
sbb aku bkn la org yg baek
mungken org yg melihat menganggap ianye small matter
tp pade aku sgtlah tabahnyee
mgkn sbb dri aku sndri yg lemah .. blh jadi
ermm apepon thx pade yg support
kate tanak cite td ? haha shh :P

pade die .. im so sorry
we're not meant to be together

pade anda
imissyou haha
aku tau aku syok sndri
tp ade aku kesah ?

signature loading

No comments: