Saturday, February 18, 2012

CONTEST AWESOME PHOTO by Cik Kira

Contest lagii !!!!
gilo gilo .
ni contest yg ke-2 tok malam ni
hahaha

ape nak jadi la ngn anak cik isa ni kann..

okeh2 !

sperti biase

banner ..


ALL DONE except for zyza azam fanpage coz its unavailable
sorry Cik Kira , page yg ni xle nak like .. huhu
ok .
seperti biase ni gamba nye ...
kalau tade gamba canne nak join contest ni derr
HAHA !
(mengong gue )
ok . tugas gue tlah pon ku selesaikan .
alhamdulillah .
bukti2 bg setiap jalan keje ade kat
ini ntok cik kira la .
jike d perlukan mende2 canni kan
(mmg perlu pon an? )
ni sbagai bukti yg gue da bwat ape yg d minte tu jek (:
andai ade yg tertinggal cikkira harap d maklomkan
awal2 ehh..
saye nak hadiah tuuuu
:P

dan .
tulisan kat atas tu jarak die agak jaoh sbb gue
paste symbol huhu
harap jelas eh :P

barang siapa yg ingin menyertai contest ni
sile click SINI
:)

andai ade rezki insyaallah
menanglah gue .
kali keje agak keras
bukti2 td membuktikan keje keras ku
hahaha ...
ok2 !

done for tonight .
assalamulaikum
salam sejahtera ~

gue tag ANDA SEMUE :)
contest bermula dari
8 february - 11 mac 2012 * masa d pecepatkan

sekian ~

signature loading

No comments: