Wednesday, February 22, 2012

taksukemembebel OK :P


salam sume :D

chat kee?
komfem chat . kalau x mahu dok depan ni
bace tulisan ku kan ?!
;))

malam ni gue tade ape nak cite
pownnn !

tp kan ..
td kan mase gue jogging2
temasok kat satu blog ni
fuhhh !!
COOL GILAK !

bg gue mmg cdap gile mate memandang
base die pon cam sempoii jek ..
relax

gue suke tp anda gue tatau la .

name ye Hazim Yusof
(name bakal abah mentue I plak tu haha)
dudok kat Muar
(awak ! tunang gue dok kat Johor gak .. anda jiran kee?)

lagi yg laen gue tatau .

korang tnye la sendiri eh :P

ni usha cni
huaaaa kacakknyeee
(komfem die tesengeh )

nilah org yg kite ngumpat td..
haaa..
harap ye tatau ape yg kite umpat kan .
huhuh ade gak yg kene saman t
:P

da tgk kan ketampanan blogger sorang ni
mesti korang nak tgk kekacakkan
blog ye plak kan ?!

jom picet cni pulekk..
Azim Yusof

aaaa..
gue tau gue bebel myk kan ?
x bebel dah !


dah !
gue da abes taep .
ape agi g a usha azim

nak tido da
penat jogging memalam bute ni
k bai awak awek awik awok awuk ~


azimm !!
i fall in love ngn blog kamu ..
aaa bole jd fan ni ..
tp bkn fan (peminat)
tp pengipass ... kipas sampai mlambong..
heee tipu jek !
nak jd fan . mintak azim slalu update blog .
tu jek ^^
kikiki

sekian ~
Assalamualaikum

maaf amek gamba xbgtau
huhu

signature loading

No comments: