Tuesday, March 31, 2009

cite abu dhabi ke cite ujan ni??

Assalamualaikum,..


yey!!
kawan kawan nak tau x!!'
haa..
arini kan..
dgn smalam kan..
ujan!!
:18:

rase mcm nak tur0n jek bawah patu mandi ujan..
tp xb0le..
air ujan tu xbrape el0k..
k0to kate nye..
hmmm..
sayang la!
kal0 air tu beseh lame da saye terj0n k0t tingkap umah ni..
tp kene siap mngucap skali r!!
eheheh!!
almakl0m la..
kami d0k tingkat 16..
tggi kan
kan kan..
pagi ni..
cuace sangat mend0ng!
bile tng0k cuace tu..ati p0n ek0t mend0ng same..
huhuh!!
abu dhabi abu dhabi..

xsangke kan..
da 4 tah0n kami d cni..
alhamdulillah!
tp sayang!
maseh xmampu nguasai bahase arab..
:17:
to0...bad huh!!
insyaAllah..saye akan cube sedaye yg mampu..
bese kal0 kat sk0lah bahase arab xsame mcm kat mlasie nye..
sbb sane blaja pr0per arabic..
but cni..manyak blaja arab pasar...
xp0n camp0 urdu skali..
atau mungken memang gitu carenye..
tu gue tatau!!

sejak d0k cni..
ujan p0n kami jarang jumpe..
kal0 dulu mase baru pindah!
kami gelakkan 0rg..
mcm jak0n..hahah!!
xpenah tng0k ujan..
tp..bile da bekur0n d0k cni..
jarang ujan plak tu..
haa..baru kami tau..
knape 0rg arab ni bekelakuan agak klaka kadang tu..
hehh!!
bukan ngut0k yah!!

gue rindu sangat!!
sangat rindu...
rindu sangat!
heh!!
ulang2 lak..
:18:

gue suke ujan..
haa..
kal0 ujan tu..
nnti gue dud0k jek kat tepi tingkap!
tng0k ujan tur0n..
menghayati al0nan die tu..
huhuh!!
indah sangat!
tp kini jarang skali kedengaran..
munyik..tik tik die tu..
engat kat lagu..
"ujan lintek lintek!
air begelore..
mak bagik duet..suro pegi skola..
........"
lagi xengat
:18:

haa..
best kan
kan kan..
kal0 ujan tu memang kire..
favorite time r!
tp ksian kat mak!
xle nak sidai kaen..
kalo nak klua p0n susah...
tp pecaye la..
itu sumenye rezki o0!!
ujan rahmat!!
pandai pandai jek gue ni kan..
heheh!!
ape ape la ek!!
janji gue suke ujan..
:30:

okeh!!
gue tamat kan crite ni d cni yah!!
andai kate es0k ujan..
hmm...
akan ku terj0n jike d izenkan..
jike tidak!!
maen ujan dam t0ilet jek la nampak nye..
:17:

No comments: