Friday, March 27, 2009

kale kali..

1. letakkan 3 pictures dalam berlainan mood!!...(put 3 pictures of yours in different moods..)



mo0d: *sewel*
kami sedang beraksi dgn kace itam kami..
hahah:))
yg paleng menyerlah skali adela effa!
kan kan..
dgn senyuman senget die tu..
amek kau!
senyuman ku..


mo0d: *agagaga*
gue tatau canne mau p0sing da..
candid o0!!
engat akk amek p0sing yg td..
penye amek yg ni,..
huhuh!!
malu I!
U xp


mo0d: *geram!!!*
aaaaaaah!!
gue geram!
sbb kinchet tam0 amek gamba!
takire amek jugak!
amek jugak jugak!
eeeeyah!!
saye tarek kamu!
yey!




..............................................................................................................





2. describe in 5 words about yourself


>>pemalu:20:<<
>>pemalas<<
>>cinte ejaw<<
>>l0ve make friends<<
>>perasan..heee:D<<

3. berikan 3 perkara yang buat anda gelisah.... (3 things that make you uneasy/jumpy..)

>>bile 0rg cube bertanyekan sesuatu..yg xdapat gue teke s0klan nye itu..<<

>>bile gue d pakse atau terpakse dud0k dgn 0rg..(gue jek!mak babah akk sume tade)meskip0n d umah sendiri<<

>>bile tau yg gue da biken clap..huhuh!!amp0n mak amp0n bah :D<<



4. huruf yang anda selalu guna...(alphabets you always use..)

>>ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ<<

5. senaraikan 5 perkara yang buat anda happy..(list 5 things that make you happy..)

>>bile babah mak bwat lawak!!kakakakak ku kene!<<

>>tng0k katun!b0le biken mo0d gue sr0nok!0wheee~<<

>>gue bagie bile dapat ngenekan kinchet!effa ke..
xp0n aina!hahah!!sampai die nangeh!
hihih!
addam jgn harap!huh!!<<

>>lagik!!kal0 anda bjak biken gue ketawe..haa..gue sr0nok la tu..<<


6. senaraikan 5 insan yang anda sayang...(list 5 beloved persons of your life...)

>>sayang sume!!
tade beze nye..yg ni kurus yg tu gem0k..
same jek!!
kal0 lebeh p0n t0k sape..t0k mak!!
t0k babah!<<

7. anda marah bila.....(you are mad/angry when...)

>>gue marah bile..
bile 0rg xm0 denga ckp ku..
sure angen kan??
haa..
lagik2!!
bile gue d arah!
saye x suke d arah..kal0 gue nak bwat gue bwat..kal0 x!
gue diam jek!
bwat tatau!
eheheh!
terutame bile denga erin kent0t tngah jln..aduh!!membare jek ati ni..

<<



8. anda nanges bila.....(you cry when...)

>>bile atiku tesent0h dgn kate kate kamu..atau atas pebuatan yg menyaketkan..kene mara :(<<

9. anda memang SELAMBA kalau tag....(you are cool when you tag...)

>>hak ah!
slumber tag 0rg yg saye takenal!
hahah!<<

::kak iman::
::kak t0n::
::kak zara::
::nadhirah::
::aiman::
::ncek::
::anda!!!::

p/s:majula sukan nt0k negare weyy!!
aaaaatidak!!!
f0nt taleh tukaa..
huuhu!
knape ek?
:19:

1 comment:

Fadhilah Rozley said...

kakk!!

kite daa bwt tag nie haa..
thanks coz tag kite..
huhuhu..

jgn lupe amik award nnt~~