Tuesday, March 31, 2009

terime kaseh!

Assalamualaikum,..
heheh!!

time kaseh!
:18:
heemrgreen
misti kamu org pelik kan..
knape dengan ucapan tu..
hmm..
sperti biase..
akan ku terangkan kpade anda anda sume..
hahah!

hmm..
ucapan tu slalu d ucapkan oleh mak dgn babah!!
bwat anak anak nye..
antare nye gue la..
gue rase sebesalah jek!
kadang tu..
iye la..
ape pulak mak babah kene ucapkan trime kaseh kan..
pat0t nye gue slaku anak la..
yg harus ngucap nye..
gue slalu ucapkan..
tp gue sure..
mak babah xpenah mendengar nye..
mak babah!!
time kaseh d atas peng0rbanan yg telah mak babah lakukan..
sejak ku d laherkan ke muke bumi ni..
sehingge ke akhir hayat..

kadang tu,...
secare xsngaje..
bile mak babah ucapkan trime kaseh gue jadik mara..
heheh!!
malu p0n ade..
rase xgune p0n ade..
hahah!!
mcm2 laa..
gue bersyuk0r ya amat..
kerne d lahekan nt0k menjadik anak mak dan babah!
gue slalu d0akan..
agar mak babah id0p dlm sejahtere..
dan sentiase d kasihi allah..
gue xheran..
id0p susah ke..
senang ke..
same jek!
yg penteng mak babah ade d cc!
tu da kire amat sangat memadai bagi gue..

slame yg gue id0p..
bl0m penah skali gue bja0han dgn mreke!
dan gue xmampu nt0k menghadapi nye..
dulu ade gak!
mintak mak!
"mak mak!ain nak ek0t akk la mak!nak mas0k teknik cam akk..b0le x??"
bl0m sempat ku betanyekan "b0le x?"..
lantas mak sa0t.."x b0le"!!
huaaa..
time tu gue rase sedih sangat!
gue nak cube id0p beja0han dgn mak babah!
tp gagal!
dan kini..
ari ini..
saat ini..
gue katekan pd diri ku..
xkan ku tggalkan mak babah!
anda jadik saksi ek!
:30:

mak slalu mintak maaf!
"ain maafkan mak........."
andai mak xde mate..
air mate ku da jat0h bederai da..
naseb gue mampu menahan nyek!
bagi gue...
walau besa mane p0n salah mak babah terhadap gue..
xkan ku sangg0p melohat mreke minte maaf..

mak babah!!
betape besarnye peng0rbanan yg mak babah lakukan..
xdapat ku balas jase mu..
ape yg dapat ku lakukan..
adela dgn menjage ati mu..
h0rmat akan keputusan mu dan sentiase mend0akan kesejahteraan mu..
amin..
"yaAllah!kau ampunilah d0se kedue 0rg tue ku...sejahterekan la hid0p mreke..dan
yaAllah yatuhanku!kau sayangilah mak dan babah..seperti mane mreke menyayangi ku sewaktu ku maseh kecil hingga kini.."
amin amin yarabbil'alamin..
(bt0l ke ejaan die ni??)
peng0rbanan mak babah tiade tandingan nye..

sayang mak bawe ke syurge..
sayang babah sampai mati..
sayang allah kekal abadi..

1 comment:

anap_ilmi said...

nak terima kasih kt mak dgn babah jugak lahhh..huhu