Wednesday, August 25, 2010

fewittt lalala~


:) :) :)
mood agak2 macam best
tetibe BERTUKAR ~~
ahahaha
gua jatoh bedebukdebuk cam nagka busuk
tp control macho ar kan b-)

hurmmm
mak kate aku kene uko baju di badan sendiri
da uko da . tp ritu kak nawar kasik jubah tu besar gak die nye bahu :(
haihh cane nih ?
xmengapela . bkn nak berkate hal itu :)
nak berkate hal ehwal negara
hahaha

ermm
lately mmg sgtla rase cam down pon ade
sumtimes suke
sum other tyms runsing , pening , keliru
macammacam ada wuu~~
asam garam gula paet kehidupan
tp seumur hdp yg baru bape taon ni
ni la pes tym den kene gini
mak n akk kate inilah dugaan namenye
gue kononkonon macho
hakikatnye . hampagas kelapa
yg paleng takbest . bilemana mak pon downy 4x jugak huhuu
mane tak nye . anak kesygan di landa duka
hahaahah
duludulu kalau mak ade masalah
aku slalu doa cani
"ya allah ya Tuhan ku . kau berilah kesakitan yg di alami ibu ku kpd aku . amin "
tp skg . kalau aku saket
aku kne doa cani lak
"yaAllah ya Tuhan ku . kau kuatkanlah semangat aku . jgn kau biarkan aku mnunjuk kelemahan ku di hadapan ibu ayah ku . amin "
kerana bila aku lemah mereka yg akan tumbang huhuh

da bape ari ni fb terpakse di tutup buat seketika
kerana hal2 tertentu yg tdk dapat di elakkan
terima kaseh :)

maseh perlu bersabar . dan bersedia atas segala keputusan yg mungkin akan memeranjatkan
-_-"
jantung ku dup dap dup dap da ni
tp apekan daya ?
jika apa yg di rancang tak sehaluan dgn takdir Tuhan
inshaAllah darling . anda bole . anda kuat . anda dah berusaha . dan sekarang masanya anda terima segala kemungkinan yang tiba . ini bukan masanya untuk anda mengalah . tetapi ini barulah langkah yg pertama dalam menuju alam dewasa [ayat cewah haha :P] .

*praying*
semoga Allah memperkenankan permintaan hambaNya yg lemahselemahlemahmanusia ini .




signature loading

No comments: