Wednesday, August 11, 2010

mari kita ke ladang o'oi ~






minggu berkerje
yeay !
minggu ni bz sket . coz kne kms2 brg . wat tu wat ni
tp smlam sempat g blaja bawak moto an adek gua [cam best an gune gua ? kak ! gua tiru anda]
name adek gua addam . gua ingat nak jln2 an die jek
tetibe die offer lak . memule gua tamo . takot beb
then tetibe die benti tepi kasi gua dok depan
dalam dok takot pon gua on jek
sbb die pegang handle . die tuka gear
gua relax jek haha :P
patu balek gua soh ayah gua belikan moto yg kecik sket sbb kaki gua taksampai
[bukan pendek ! cume kurang ketinggian jek kiki]

-------------------

rini lak 1st day pose
kne kms lg . tape . smangat gua tebal [kate2 ade makne nih . HAHA]

------------------

ermm hari jumaat ritu gua trime call kol 2 suku pg dr sumone ;))
tp terputus
gua blur nape die call gue pg2 bute
sedangkan sblm ni sms pon tidak
jd apelg . gua pon call la balek
tanyela pe cite sume soh sek soh sek
tetibe die kate die da round area kajang serdang [mane2 tah lg die sebut] tp tade hotel
then gua musykil lah . gua pk die ni nk tumpang umah ke ?
gua tanye die . die kate x . die saje jek bgtau .
lglah bertambah musykil .
patu gua tanye ayah gua . ayah gua soh die dtg tdo umah
bukan umah gua ar . umah org laen ayah gua sewa
die cam malu2 lah . segan tapi mahu keh2
dan die pon merasmikan tempat itu
rezeki anda

-------------------

dan esoknye pulak adelah hari indah gua haha
gile bahagie beb !
takpenah2 gua taktido semalaman tanpe mood swing
tp aritu mood gua mmg sgt baek la
adela pasalnyekan . hanye kluarge gua jek taw :P
buat kerje an senang ati . gua makan siket jek
da bape ari ni gua mempunyai masalah kurang selera makan
tatau la berbuke t cane an
skg pon rase cam kenyang lg . padahal taksaho pon

--------------------

ps : kebahagiaan itu perlu di nikmati . bukan di uji atau di cari . wallahualam




signature loading

No comments: