Friday, December 30, 2011

freak out derr!!


Assalamualaikum & salam sejahtera
(kunonyeee)

cabaran 2012 kian terasee
taon depan ..
gue bakal d naekkan pangkat
heee ^^
dari suri rumah ke suri ofis pulekk
alhamdulillah
finally dapat jugak keje
thx to En.Muhamad Isa Mat
kerane sudi amek gue yg xbrape bijak dan bepengalaman ni
sebagai pekeje tetap d syarikat beliau
syukurr alhamdulillah

so .. next year insyaallah
kalau tade arah melintang
early january gue akan mule bekeje
dan lokasi petame gue adelah
d salah sebuah kolej komuniti
Pasir gudang Johor

doakan gue bwat yg terbaek
ye kawan2 .

i've never done this b4
xpenah ade pengalaman pengetahuan
mahupon pendedahan tentang keje ni .
mungken ade cume gue jek yg focus kot..
apepon bg gue ienye sgt3 MENCABARRRRR!!!

tp ape yg gue harapkan
smoge gue xhampekan En.Muhamad Isa
a.k.a babah
dan cube mengubah naseb diri gue
yg dari mulenye hanye gadis biase ke
gadis luar biase
haha

insyaallah
smoge Allah pekenankan doa gue skaligus inilah
azam taon baru gue .
pertingkatkan mutu keunggulan diri
hakhak

like babah always said..
"if it is to be its up to me"

gue engat lg ayat babah bg gue when i was twelve.
"A joy of victory will NOT be achieve without effort"
thank u babah
ur my idol
n mak too !!!

sayang makbabah
hingge ke nafas terakhir ku ..
sampai syurga ku menunggu
sampai syurga kucintamu
(:

please pray for me guyz !

signature loading

No comments: