Saturday, December 10, 2011

segmen CikBunny . JOM BLOGWALKING (part2)


Assalamualaikum ~
hey guyss!

(:
tonight .
twelve tenth two 0 0 eleven .
im gonna share with u guyz
my third activities
slame gue beblogging

bkn nak share hape..

sajee jek
gue join segmen ni !
yg CB atau CikBunny kite lancarkan..
ecehh! ayat ku betol kah? haha

nak tau segmen ape ??

sat naaa..
(usha kat banner tu derr )

click SINI kalau nak tau lebih lanjottt


OK !
dalam segmen kali ni .
kite tadela kene bwat ape2
cume kene gune myk tenage !
ermmm
haha
kate pon "Blogwalking" kannn
klua kan peloh cket..
sape nak reduce fat ?
JOM JOIN !!!
sure bepeloh
haha

advantage of joining this segmen IS......
dapat member wamaiiiii!!
weee ^^

tengkiu to Cik Bunny
yg kluakan segmen canni
dpt gak gue femeskan tulisan gue yg langsong xbrape ni .
kikiki :p

yg sudi bace tu alhamdulillah
time kaseh myk2
yg xbrape nak sudi tu xngape
tgl2 kan comment yg mungken bole bantu gue
improve tulisan gue .
(:


tande tgn ni slalu loading kan!!!
klua xjugak !
lempang kanggg
xp

signature loading

No comments: