Friday, December 9, 2011

popopoporridge



bkn pocoyo yee :p

.....

bergggg !!
syukur alhamdulillah .
haha

ni sume gare2
kawan kite yg sorang nih
Lia Irdelia
bkn hape .
cume resepi yg gue tenampak artu la
ge trosss bwat au !
jgn memaen ..

aritu kawan kite ni mkn bubo

DANN
tggl kan resepi bubo nyee..
gue lak mmg penggemar bubo
mane x tros bwat :P

haha
ni lah antare
hasilnyee
^^

mmg SGT bwat gue muncetss Y_Y
hakhak !

tp !
mmg cdap !
seharian makan
gue tambah cili api goreng
ngn ikan masen tabo cket ngn bawan goreng
heee :D

ntok keterangan lanjot
cle
taipkan
saye suke awak
dan antakan kpd kekaseh anda
sekian ~

huhu

ni alamatnye
ziarah la kat cni t dpt resepinyee
(:
SINI yee

slamat mencubeeee~
heehee


thx to Lia Irdelia
dgn resepi kamu td bwat gue rase bahagie
haha
seharian makan bubo
;))
gue suke bobu
org laen dam umah n tgu saket baru makan
huhuh

oh ! OK
slamat mencube dan slamat menjamu selere
[es.em.ai.el.ey]

assalamualaikum ~



signature loading

No comments: