Sunday, February 1, 2009

ridah!

huaaa...
ustad ajak g riadah!!
kat taman..
peh!
best o0..taman..
tempat yg paleng gue suke..
mrgreensuke sukemrgreen
smalaman ku xtid0..
engat babah xjadik pegi..
atau mungken lambat.
huhuh!!
sad
skali pk0l 12 klua da....
seb baek dpt lepak jap..
hihihih
sempat gak layan mimpi..
kahkahkah!!

ksian lak mak..
songs0rang kek dap0 nun!!
huhu!!
anak durhake t0l gue nisad

lpas brape second gitu..
gue da xseda..
..........
eh eh!!
blom tamat lagik cite ni..
haa..
gue p0n tid0 laa..
huaaaa!!
kacau nye 0rg atas!!
ade ke pat0t..
0rg tngah tido die g mbiseng kek atas..
huaaaaevil
tenshen jek!!
tp b0le tahan gak!!
hahahlol
gue tido dari kol 9.00pg sampe kol 11.30 tgh
hush..
babah lak pggel!!huaaaacry
lene ku terganggusad

gue mang0n mandi..
ececeh!!
hahah
shhh..
siap tr0s g..
xsempat mkn..
seb baek xlapa..
heeemrgreen

sampai taman..
cuace agak sejuk..
alhamdulillah memang ini yg gue impikan..
hihihrazz
kaki mlangkah klua kete..
jeng jeng jeng!!!
engatkan tade org lagik..
penye anti2ite da sampai da...
huuhh!!
oklaa..
patu lpak jap..
abeh org solat jumaat gue p0n mlangkah ke..
t0ilet..amek wudu'..
slesai tggongjawab
balek r!
aish!!
b0ring seh!!
kal0 ade bwayan khas xpe gak!!
membe borak ke..
huhuh!!sad
da mkn minom mkn minom..
naek kemb0ng da..hush!!xle jadik t0l..
jln2..da penat lpak lagik..
patu jln lagik...
ahahah!!
after maghrib kami bt0lak balek...
abeh s0lat..
then cab0t!!
......
menu aritu..
satay,asam pedas,tomyam,sop ayam,nasik puteh,
haa..apelagik??
bihun,karipap sambal,huaaa..
manyak o0..
xtebilang..
penat gue tggu abg shak ngan kak su..
huhuh!!
xdtg dtg ponsad
kak su pnat la tu..
hmm...
tp xpe..
next time mreke xdtg gue saman mreke!!
xdulik!!
hihihihmrgreen

best la aritu..
penatku x terase..
tp mak ku ye..
ksian ksian..
sad
da..da..
penat nak taep manyak manyak..
heeemrgreen
skian time kasehwink

No comments: