Tuesday, February 3, 2009

trab0 tp x anc0..:D

ahahah!!
arini gue rase gue da xde kije nak d biken..
s0..gue p0n edit le gamb0 gambo ni..
ni yg nak share ni..
actually gamba2 ni bkan arini gue edit..
tp da lame da..
huhuh kal0 kamu nengok nye nampak b0ring..
t0p mate tr0s yahwink
usah bazerin masa anda..
hihihihmrgreen
gamba gamba ni manyak nye mase g 0man t0n lepas..
mase kami warge abu dhabi..
ecececeh!!
"warge abu dhabi"..
huhuh
razz
lupe daratan t0l.. ayayay!!
hmmm..
kami..perantau2 d abu dhabi juge dubai..
y mase tu ngekoti qiamulai bsame ustad kite..
::ustad azhari haron::
if im n0t mistaken laa..
pade..xengat bile..
ape yg pasti ienye aroun blan 11 atau 12 t0n 20o8...
2 ari 1 mlm kami spent d sane..
*khasab 0man*...
peh!! memang cuk0p nikmat..
alhamdulillah prjalanan pegi dan pulang kami dalam keadaan yg slamat..
syukur alhamdulillah
wink
'kal0 nak d cite kan..rasenye..
sampe es0k pon xabeh
!!
heheh!!
pengalaman yg xdapek nak d lupekan..
d mane kami k0ngsi saat susah senang bsame..
walaup0n ianye anye nt0k 2 ari..
tp kami manfaatkan nye..
dgn sebaek yg b0leh r!..
hmmm..
bt0l xtipu.. haa..
xcaye tanye nenek
gue xpandai sus0n ayat
r..
huhuh!!
kamu org bace..
ek0t suke la yek
wink
BM ku da trab0..tp bl0m ancowink
hihihihmrgreen
dgn berlatar kan swasane la0t gun0ng tggi dan ti0pan angen yg sejuk..
mlm tu kami ngade kan s0lat mlm bramai2..
bayangkan..
swasane gelap dan sunyi mlm tu membangket kan lagik rase keinsafan diri..
keadaan menjadik lebeh riuh dgn tangesan hambe mlm tu..
kebetulan generat0r lak abeh minyak...
huhuh!! btambah sunyi swasane..
nikmat nikmatwink kire superb r!
manyak mende yg blaku tidak seperti yg d rancangkan..
like 0rg mlayu slalu kate..
::kite anye merancang tuhan menentukanwink::
gitu kah??lol
d mane ade sketike tu...
kami tepakse tggalkan bus d atas lalu tur0n bawah dgn kete..

biken manyak kali trip o0..
sy0k git
u...
gue dpt kesempatan d0k atas..
sementare..babah anta nenek dan yg la
en2 ke bawah..
huhuh!! unt0ng nenek datang..
kan nek kan..wink
haaa.. sangat best..
masak same2 mandi same..
eh! eh!
mandikah??question
hahahah
biggrin
suda suda..
haaa..
y0k y0k...
tng0k gambamrgreen kal0 ek0t cite ni..
xmanyak pengajaran yg mampu ku kasik..
sbb gue xpunye idea g mane ma0k suson ayat..
huhhu!!
kelemahan ku.razz w0keh2!!
gamba lak!!
shhh..
manyak ckp la gue ni...



::awan yg cantek..masyaAllah..::
uncle manaf n babah!!!
::huaaa..tng0k tu..::
::ahahah!!ni bkan kat 0man da..::
::bulan d tngah ari..tipu t0l!::
::spanjang jln..::

No comments: