Thursday, February 26, 2009

parah suda..

salam,lol

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

taleh jadik.
manyak2 mende..
mende yg paleng ku taleh id0p tanpe....adela...
JAM
bkan JAM dindeng!
atau JAMban..
mahup0n JAMbatan..
tp JAM!
jam tgn..
huhuh
:17:

bkan taleh id0p cume parah id0p ku menjadik!
huhuh!!

ku engat maseh awal..
bile tng0k jam besa..
halamak!!!
lambat suda...
:20:
eeee...
saba jek laa!

jam tapenah lekang dari tgn ku..
seb baek gue bkan jenis yg suke jem0 iri..
kal0 x..bebelang da..
hahah!
jam sentiase dgn ku...
tid0 pakai..
masak pakai..
biken keje pakai..
mandi jek x!
:12:
ngehngeh!
tp.....

:17:
jam da ilang!!!!
huaaaaa.....
:16:

ujian ujian...
memang parah tahap cempedak r!
gue taengat mane tlah ku letak jam ku tu..
:02:
.............

hahah!!
cite pasal jam kan..
gue trengat mase ku d f0rm 4 dulu...
hahah!!!
ade s0rang kawan ni..
gue pelik..knape ye biken gitu..
lame2 baru paham knape..
kahkahkah!!
:18:
jam ku r0sak..then ye
tawa diri nak bli yg baru..
gue pelik..
aish!!
baek gile r ye ni..
gue dgn meng0ng nye kate la..
"tape t s0h mak bli baru...tayah susa kan diri anda yeh!"
ye p0n kate..
"hmm..kal0 kamu tanak tapela.."
hahah!!
few days after that baru ku dpt cite...
bdak itu....
:06:
hihih!

bdak..bdak!
tp lelaki itu memang bag0s 0rg nye..
satu ari tu..
akk tlah memalu kan daku..
ayayay!!
mak lalu dpan kedai nye...
lalu akk dgn banggenye..
bkak cemen kete..
patu jeret!
"fared!!!!!"
(bkan name sbena)
lol
aduh!!!
malu sgg0h ku d bwat nye..
es0k g sk0la..
hahah!!
ye teg0..
"hi Ain!"
gue p0n ape lagik..
eheheheheh!
nyegeh jek le..
:06:
patu ye tanye..
"Ain!smalam........"
tetibe
cekgu mas0k da..
petanyaan tu tehenti kek ctu jek!
alhamdulillah slamat!
lantas ku lari kan diri..
heee
:18:
bkan ape..
maleh jek!
:04:
tp ape yg pasti skang ni gue memang....
memang sgt tenshen..
jam tade...
nak bli baru malas..
jam tu cantek..
hmmm..

chantek~
dirimu bwat ku tetarek!
:06:
chantek sungguh gue cinte kamu...
ayayay!!

No comments: