Sunday, December 12, 2010

celaru >_<"








mang ai !
bes0 nye gamb0 ..
;))
hihihih



erm ... ape yg korang nampak dr gamba nih ?
ade yg tersirat..tersurat ?
sbenanye tade.
gue cume nak "hide" kan muke dr nampak jek
;))

yesterday .
membe gue nih . laki
bole lak die tanye
"weyh ! ko da tunang blom ?"
kan da terang2an tu jari l i m a tu tade cincen agik ..
belom la kawan ... ;))
kot ...
tp secare halusnye da kot
hahah

da d miliki seseorang yg berbin kan Hj. Yusof Ngadiman ;))
(jgn kire * tu ... maen tekan jek tu ..)
huhu

tp ... tula
susa nak gambakan ape yg gue rase saat ni .
die telalu baek .
susa beb !


erm . stakat ni je k la kot .
ntok ntry ni .
yg laen t lepas ni insyaallah ;)
time kaseh luangkan mase 1o menet tok bace
cite2 gue
amat gue hargai walaupon cite2 gue myk yg tah mende2
;))


sekian ...
(;assalamualaikum wbt ;)
sala clap harap d maafi yah !!





p/s : gue [rindu] kamu !
H_H
signature loading

No comments: