Friday, December 17, 2010

TAG #2

gravatar

Tag! Siapa diri saya?

tag_youre_it


1. Siapakah diri anda di rumah?

seorang anak , adek , kakak , kawan , pembantu rumah ,

dan sebagainye ~


2. Siapakah anda di samping rakan?

seorang rakan??...


3. 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai?

1 2 3 4 5 ...


4. Siapakah nama pasangan anda?

M i o mohamad maarof bin Hj. Yusof


5. 5 perkara yang anda suka tentang pasangan diri anda?

kebaikan && kejujuran && keikhlasannye

dirinye

rambotnye :P

[ bole jd cam rambot JOHAN ]

kesenangan bile dgnnye

dear pilihan makbabah gue !

alhamdulillah :)


6. Bila tarikh anda couple akan kahwin?

insyaallah ..

kite tggu nanti ye :)


7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda? Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan kakak anda? (soalan ditukar)

saat kami LOST eachother ...

pasangan akk tade kot .. xengat la


8. Lagu tema cinta anda?

Jatuh Cinta by Project Pop & Chantek

:D


9. Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda? Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan kakak anda? (soalan ditukar)

yg ni ... bia aku dgn die jek yg tau eh!

harap maaf ~

:)

..

stiap manusie inginkan yg tebaek bwat yg tersayang ..

make gue katekan yg gue nak agar abg ipar ku bole menerime akk

dengan SEADENYE die ..

begitu jugak ngn akk .

&

semoge anda bahagie sampai syurga :)


10. Tag rakan yang lain.

anda

kamu

die

awak

mereke

&

semue

:)



done by: katakejaw





No comments: