Wednesday, December 15, 2010

mcari ksilapan diri









pembetulan..

last sunday .[ dec. 12 2010]
satu nota tlah d post d FB .
dgn 12 soalan

tujuan gue post mende alah ni sbenanye gue nak sgtsgtsgtsgtsgt
tau jawapan bg soalan no (4) dan (9)
"burok" gue ..
the negative of me !
nak brubahhhh !
tanak mcm tu dah .


alhamdulillah ..
meskipon xramai yg mjawab tp gue dpt gak cket2 jawapan2nye :)
trime kaseh atas kerjesame rakan2 ku :P

soalan2 nye adelah ...
(seperti yg tetere d bawoh ye :P)


dan sampeng tu.
gue bharap sgt mreke ni being HONEST

time ni la korang nak hentam gue !!!
kot kalau ade sala clap ke kan ?
haaaa time ni ah !
ape agik ? haha bg pluang ni ;))
bkn ape ... cume
gue cube mencari kelemahan dan cube perbaiki kelemahan2 tesebot :)
sape suke bwat clap kan ?
gue cube tebos kesilapan gue pade kamu sume ...
cle bantu gue ...
T_T

gue tutop mende ni kat fb
tp tidak d blog ..
if u had any prob. with me .
u may just inbox me .
gue sedie menerime
insyaallah

;))
cewah jek ..
but im SERIOUS !
:I

kuikuikui ...
cpt2 sape nak jwbbb :P

signature loading

No comments: