Friday, December 17, 2010

TAG #1

[ im gonna post all tags TODAY insyaallah]
enjoy ~
:)


Apakah perasaan anda?
s e d i h ;(

Saya nak makan....
tanak makan ..

Saya tak suka...
hati gue teluke
(sape yg suke oi!)
;))

Impian saya...
adelah impian gue ..
:)

Haiwan yang saya tak suka...
lipas , caceng , ulat tebang2 , yg seangkatan dgn nye ~

Harapan saya...
harapan gue adelah .......
gue nak lihat makbabah bahagie & bejaye :)
&
harapan gue saat ini
gue nak sesuare dgn mio
BERHARAP SGT !

Jika masa boleh berputar...
walau myk kesilapan yg gue lakukan
xkan sekali gue putar waktu .
let bygone b bygone .
&
learn the lesson !!!
maseh belom tlambat ntok kite bwat pembetulan kan ?
we dont need those time machine ..rite ?
insyaallah
:)

Hp saya adalah...
N O N E :)
alhamdulillah


Saya pernah bercinta sebanyak...
ape punye soalan nih ?!!



Saya suka pada...
sesuatu yg menyuke kan gue
;)

Kawan2 saya ada...
ade mate idong mulot tlinge
sume cukop lengkap
alhamdulillah
kalau tade pon tape .. gue sedie menjadi teman mu :D

Pernah dikhianati?
ntahla labu ..
andai pernah gue maafkan ..
andai gue yg mengkhianati
maafkan gue lak ek :P
huhuh

Apa yang anda mahu lakukan kepada orang yang khianati anda?
mesti ade sebab mengape itu yg belaku
tnye la die "ape sebabnye ?"
then tgkla ape yg patot d lakukan .
mungken akan mara tp tidak menghukom ..
(kire hukuman la tu :P)
wallahualam ..


aikkk ??
abes da? cket nye
huhuh !
;(














d0ne by: katakejaw

signature loading

No comments: