Wednesday, October 14, 2009

kawan ke;))

huaaa..

gue rase mcm rindu jek..
rase x rase x?
kamu x gue iye!
lalalala:-"

heheh!
rindu tahap mamamia da ni!
kawan tu agak cbuk recently...
jadik sbagai teman gue spatotnye mberikan smangat.
tp ni x
hampehh!!

gue dek jek..
shian kawan tu..
gue dek bukan sbb ape.
tamo nganggu jek x..
kankan!
da la tngh bz adelak kene kac0..

so..instead of kacauing kawan tu
gue diam jek la..
untill kawan tu finish biken keje then baru bole biken keco
:>

rindu ni simpan bwat sementare..
hahahah!
bia sampai agak agak da jadik cam everest patu baru adekan
serbuan lava..
gunong berapi..huaaaaaa!!!

anyway~
to my beloved kawan
ngeeee:D
gue doakan agar d permudahkan urusan mu(:
cepat bwat cepat abes(;
lagik ape ek:-?
ermmmm..
ahah!!
keje keje gak!
mende laen jgn lupe((;

kesihatan itu utame(;
dan yg lebih utame solat fardhu..
sperti selalu yg d engatkan gue:D

ai sayang yu lebih la kawan!!
ayayay!
:"> :">
heheh!

ni yg nak dedicated kan lagu nih!
haa..
tayahla..
t ai kasik tau yu ehh!

hahah!
aye rindu kawan aye
T_T

tape tape..
t bile bile mío free kite jumpe eh!!
eh eh(;

walau ape pon yg tejadik
gue sedie menyorok d blakang kawan..
sbb gue tau kawan akan tolong gue..
begitu juge gue..
kan sentiase mbantu kamu..
insyaAllah jike berkemampuan.
(;

gue kan slalu mendoakan yg terbaek bwat
kawan kawan ku..
insyaAllah(:

ai heart yu all like ai heart my heart
:D

slamat berkeje mío
(:

gue akhiri kalimah ngokngek malam ni..
dgn

assalamualaikum wbt

No comments: