Monday, October 26, 2009

simpan rindu dlm k0tak ati

sape kate dwet jek bole simpan??
ai mean jaminan mase dpn..
cakap cket!

ade my mende lagik b0le d simpan..
mcm :-?
macam ape ek?

erm..
ape apela ek!
tp simpanan ni sengang dan mudah!
xmacam simpan dwet kene ade pin number...
card nye..
yg ni anye rase yg satu d simpan semat d satu tempat!

haa..
org simpan dwet nt0k ari tue..
nt0k mas0k U.. nt0k bli kete..umah sume tu..
mcm2 lagik la...
slaen dari tu la0k pon kene gak simpan kan?
t tadela 0rg blakang kebuloran..
huhuh!

tp..
tu mungken kamu..
gue laen!!
hahah!

bagi gue..gue nak simpan rindu
:)
sperti n3 yg sbel0m ni gue ckp..
adekan:D

kalau slalu rindu t mcm da bese denga..
macam..alahai...
tp xbererti org yg diam xmengucap bereti die tidak..
suke jek nak ckp sbenanyek tu..
;))

ini d katekan simpanan rindu nt0k mase depan..
haaa...
xcaye..simpan la rindu tu..
kite tng0k sampai x mase depan..
insyaAllah sampainye..
sbb c dear sure nye tggu2
"bile budak nih nak cakap yg dear rindu aku gak nih!!
:-w
tape aku tggu..sampai t0n depan p0n tape...huh!!"

tp rindu ni d simpan bkn sbb2 saje suki2
kalau macik pacik tu tayah la simpan..
saye tape simpan
;)
hehehe!!

h0h!
ok ok..
dengan ini saye yg d kenali sbagai "katakejaw"
ingen menyimpan rindu ati nih!
bwat seketike waktu..
rindu ni akan gue simpan baek baek dalam hati..
;)
bwat c perindu..
gue akan tggu kamu
xkesahla..

panjang pendek usie pertalian itu
teletak kpd care kite mjagenye..
kesabaran,keihklasan,ketabahan,kejujuran
yg penting skali...
kaseh sayang..

bile kite suke kan sesuatu
kite mule mjagenye..
gue suke mio..
bukan sbb mio tu pandai amek ati ke ape ke..
tp sbb dear pid0n..
hahah!!

pid0n huh!
:p
ckap dear bwat gue jadik..
"0i!!xle blah btol mio nih!!"
huhuh!

mampos gue kalau mio bace..
:-ss
harap xbace laa..
:D

ape ape pon..
mio tngh bz skang nih!
besela..
gue sbagai teman...mend0akan yg tebaek bwat dear..
juge yg laen..
tpisah nye gue mngaja gue erti kesabaran..
dan d cni gue mule mngenal erti PENGORBANAN..

:):):)
da da!
tam0 cakap manyak!
ck0p stakat ni mukadimah p0yo gue eh!
:D
slamat mbace..
assalamualaikum..
trime kaseh

No comments: