Monday, October 12, 2009

penyaket..

haha..
gue kembali:p

cite ke-2 d ari yg same..
hihih!

skang ni gue d lande satu prasaan..
salah!
bukan prasaan tp penyaket!!!
huhuh:(

penyaket ni paleng baye dr kalangan penyaket2 laen..
sbb...bile seseorang mhadapi penyaket ni..
satu ape pon xle nak bwat!
mmg parah!
gue nak kongsi cket jek ngan sume..
kalau bole jage2 la badan anda dr menjadik
mangse penyaket nih!

ermmm...
ni pon gue gagah kan jugak diri ni
ntok taep..niat nak kongsi td kan..

penyaket yg saban due tige ari melande diro..
bukan due tige jek!
rasenye lame da..tp gue tepakse lawan saket ni!
khuatir menjangkiti ahli kluarge ku..
hohoh!!!
sgt bahaye!

erm!
gue sbena nyek..
menghidap penyaket.........
takot takot lak jadik barah!
tp insyaAllah awal lagik.
name penyaket ni..
MALAS

hurmmmm!
sejak akhir2 ni.
gue jadik malas.
malasnak bcakap!
malas nak melayan
malas nak berfiker
malas malas malas....
gue rase bak tido jekkk
tp tu kalau gue idop sorang bole la kot..
wallahualam..
sbb gue xkeseorangan make gue HARUS lawan!!!
i have to Fighttttttt!!
yeah!

mudahmudahan gue bjaye melawan penyaket
malas nih!
agar x malas lagik!

yaAllah!kuatkan lah hamba mu yaAllah~
ku berlindung dari mu yaAllah!
atas sgale ketentuan mu...
ampuni daku~
ampuni kami hamba mu...

hoh!
emo suda tuh!
da da..
naek malas nak menaep lagik!!!
jadik kawan kawan...
jangan biarkan diri anda dari d selubungi penyaket
MALAS ini....
jaihkan diri andaa!
andai tejebak jugak...cpt2 la beristighfar;))
moge cpt kite sedar...kite teperangkap dgn penyajet tu~
aaaaa!!
lati lari..

:)
chay0k chay0k guys!!
salam(:

No comments: