Monday, October 26, 2009

surat bwat man :p

asking f0r f0rgivness..

to my best buddy ever,
Razman..


bismillahirahmanirahim..

kehadapan kawan ku Razman.Saya ingin mem0hon kemaafan di atas
kesilapan yg same selama dua tahun berturut-turut saya lakukan.
secare tidak di sengajakan.
tanggal 16.10.2009

kami sekeluarga keluar,bukan makan angin tetapi atas sebab-sebab tertentu.
kebetulan internet pada masa itu tidak mengizinkan saye untuk online.
kredit handset saye pon telah tamat tempuh.
yang dapat saye berikan inilah surat layang di blog tesayang.
(y0 y0 o jek:D)

saya tidak berpuas hati hingga ke hari ini.
sehinggakan saya takut untuk online account yang lain.
saya juga takut mahu "buzz" kamu.
khuatir kamu akan berkecil hati.
(huhu)

tapi saya berserah.(:p)
sebab saya yang tidak ucapkan kepada kamu.
(xbererti gue lupe ehh man!!)
andai di beri peluang, tahun depan punya hari jadi
saya "wishh" awal awal ok!

sekali lagi maafkan la~

yang ikhlas,
ain
.......................................................................................................................................................
(lpas tande ">" nih bukan d kire surat..)
ngeee:D

slamat ari jadik ye man...
maaf lambat sgt wishh
may allah bless you..wish you a very luck
sm0ge kawanku Razman ini d panjangkan um0 d murahkan rezki
lagik d kasihi.
aminnn


:)
g0 g0 chayok man!!

agak agak brape bintang gue dapat ek t0k f0rmat dan jln crite surat nih??
cekgu!!
cekgu m0 kasik brape nih?
s0ploh bintang?
d0ploh bintang??
o0,..pen0h..
alhamdulillah

No comments: