Thursday, October 8, 2009

Ong gedek gedek

assalamualaikummmmmmmm~

hah!!
:D
nyaman nyaman..
alhamdulillah.
tggal 2909 aritu genap la umurku
yg ke........taonnn
heee:D
tau x brape taon da?
:-?
tue da..(;
syukur alhamdulillah ku maseh d berikan
peluang ntok bnafas...

haaa..
da 20 taon gue idop
dan mcm mcm ragam manusie yg gue jumpe
harap lpasni gue jadik lebih bijak
mengatasi manusie manusie ni..

arini tamo cite pasal manusie
tp nak cite pasal number ong ku:>
ong gedek gedek gitu;))
hahah

mane xong nye
manyak 9 ooo....
tggal 29091989 haaa kan da ckp myk 9
ish ish
haa tggal tarekh tu gue slamat d laherkan..
Lambros pon lahe 29091989 gak!!
tp Lambros lahe kat Abu Dhabi r gue lahe kat mane..
German nun!!
Won Bin pon plakon korea yg comelcomel tu lahe same gak..tp taon laen la kot...;))
hahah:p
kak mira pon lahe same gak..huaa..cam best jek!!
bulan sembilan ni mmg ramai penghuni..
rasenye la

sbenanye number number ni tadela ong mane...
cume bagi fahaman induvidu la nak tafsir die canne...
ade stengah org mungken akan kate number tu "ong"
bile iyenye agak cantek..
mcm 22022002...haa kan myk 2 tu kire ong la jugakk
heheh
bagi gue..biase jek cume ade keunikan sediket d ctu..
tang mane???
adela hahah!

okeh okeh!!
kpd sesape yg lahe pd 290989 tu taniah d ucapkan
sbb tarekh kite same..
especially to kak mira...
isk isk
ai segan nak wishh sendirik la
ngee:D
d kesempatan ni..
saye katak binti ejaw ingen ngucapkan slamat
ari lahe kepade kak mira(maaf lambat wish)
mudamudahan dgn lanjotnye usie kite
melanjotkan lagik kematangan minda kite sume..
hrp akk capai cita cita yg d impikan pjg umo murah rezki
lagik d berkati allah...
trime kaseh!!
mcm pjg sgt jek..padan org tamo bace..
huhuh
yela gue akhiri dgn cite ni dgnnn
ai luv yu!!!!!!!!!!
ayayay!


assalamualaikum(:
sala dab clap hrp d maafi
amin~

No comments: