Wednesday, October 14, 2009

ntah le..

titian demi titian harus d lalui...
pelbagai rintangan sedang menanti..
apekahh ini satu suratan dari ilahi?
buat kami insan insani..

satu lompatan bejaye ku harungi
lompatan kedue belum tentu lagi
ku berserah kepada mu ya Tuhan kami
kerane Engkau yang satu tempat kami bermohon berlindung diri..

tampak tenang tp di hati bergoncang
kau selindungkan ape yang kau hadapi
maseh tersenyum demi insan tersayang
itulah kasehmu emak buat anak dan suami

penat keringat mencari rezeki
untuk kami yang sedang menanti
biar susah kau tetap harungi
jase babah xkan ku lupai

pahit manis kehidupan
kite lalui dengan redha akan ketetapan
walau jaoh kami di pisahkan
alhamdulillah kami kekal dan tetap berlapan

sakit mereke
sakit lah aku
susah mereke
susah lah aku
kerna...
tanpe mereke
siapelah aku!
tak mungken dapat merasai segalenye

hidup ini sangat indah
walau terpakse menanggung susah
kerane ku tahu ku akan di lindungi allah
jike kite sentiase berserah

wang ringgit tak menjamin kan kebahagiaan
kerane wang kite berpecah belah
dulu lau kawan kini kau lawan
kau marah aku,skang aku da merajok aku nak belah!

Allah yang maha Adil lagi maha Bijaksana
di ciptanye mimpi buat hamba hamba Nya
hari ini kau tak dapat di dunia
insyaAllah pasti kan dapat dalam mimpi tidur kita
:D
tggu jek la iye~
wallahualam;))

kalau anda sume bijak..
renung renungkan la mende alah kat atas ni..
xseberape pon sbena nyek!
cket cket jek..
(:
sesungguhnye yg baek itu datang dari Allah
dan yang buruk itu dari kesilapan diri ini.
salah dan clap harap d maafi..
(: (:
assalamualaikum wbt.
pesanan penting!!!
da bace tamo gelak ehh!!
gue sekeh t

No comments: