Thursday, November 12, 2009

biken sendirik..

ngehngeh to all

haha..
ok.
ntok n3 kali ni..gue dgn rase bosannye
tatau da nak bwat ape ni..
nak kasik kamu org keje..

haa...
kalo slalu kite dpt jek soklan tag kan..
tatau sape pembiken soklan2 tag tu kan..
kali ni..
gue yg kan biken tag tu sendirik.

da tade idea mau post pe..
jadik skang ni gue bwat tag sendirik jek..

:D
syarat tag teseb0t:-
tedapat 5 soklan tag yg perlu d jwb..
setelah jwb kelime2 soklan tag ni, anda dkehendaki +5 lagik soklan ..
5 soklan tag yg asal d +5(dr kamu) =10 keh!
hehe
kemudian..tag ini harus d kembalikan kpd org yg terdahulu tagged anda..
calon2 tag yg kemudian nye juge harus memanjangkan soklan tag ini..
selepas menerima tag buat kali ke-2, hanya perlu menjawab soalan tanpa perlu memanjangkan
tag org laen lak!

[receive tag, add 5 more questions, send back to the person who tagged u;), and send to the other person]
done!

welldone :D

okeh!
memandangkan ni soklan gue yg biken..
jadik cam best xbest gue jwb jek le..
;))

okeh..
soklan nye..

1)nyatakan matlamat hidop anda..
2)kerete idaman anda(gamba) kalau tade gamba kasik lukis gamba kerete tu ok..;)
3)3 ciri ciri utama lelaki/perempuan yg anda idamkan..
4)sile sambung ayat tesebut..."kalau .....(name anda) ke bulan, saye.............."
5)3 jawatan yg anda pegang/idamkan..

jawapan gue

petame
matlamat gue...satu ari nanti bile gue da kaye..gue nak biken my own lab..
kat umah..insyaAllah..
dan jike d izenkan allah gue nak bukak sbuah umah kebajikan yg mak idamkan slame ni..
nak bukak class ngaji..mcm2 laa..ntok mak.
tp kalau bole nak "tok janggot" junior yg usehe kan:)
harap2 angan mat jenin gue nih tecapai..
amin amin ya rabbil'alamin.....
lame da simpan nih!
;))

ni matlamat idop ke haa?kedue
hmm...
ni yg mera ni kete gue..:>
swatu ari nnti insyaAllah,..
kete ni sgt bestttttttt
mmg cool..
mase g desert naek kete ni..peh!
best gile..
name kete ni durango-dodge..
kalo kale laen xbest..
mera antare yg tercantek..
kalo xcaye..gue kaye t gue pakai kete ni bawak g umah kamu yea;)
nnti kan..insyaAllah
hehe


ketige
1 menghormati org tua..
2 ikhlas,jujur
3 matang dr segi minda dan perilaku
4 mampu memimpin dan terpimpin
5 memahami gue seadenye..


keempat
kalau katak ke bulan..katak nak bawak kinjeng ke bulan...
hahahahah
kinjeng nak ekot x;;)
:p


kelima
scientist...
chef
cekgu(high school)
artist
ni angan jek :-"

wokeh!!
guenye da slesai..
slamat menjawab dan menyambung soalann:)
soklan2 yg melampau TIDAK d benarkan sama sekali
trime kaseh
:D

xsaba nak tggu kene tag balek
haha..
:p


kamu d tag!!!!
aiman..
kak mang!:D
akk
abg kirin..
effa
yad
zahid~

ok tamat suda...
assalamualaikum..

No comments: