Monday, November 16, 2009

dulu

suatu mase dulu..
heheh
suatu;))

dulu r kan..
mase gue kecik,xbrape nak kecik tp agak la kan
;))

gue slalu pk
"andai gue punye nenek dan atok..asal mak babah mara misti gue kan lari g umah nenek ngan atok"

tp sedehnye gue xpunye mereke..
hmm..
anye menompang kaseh nenek atok org;))
alhamdulillah..
bole la tu..
tp kemeriahan die keistimewaan die xsame la kan.

nenek kite nenek kite r kan..
tade sape nak mara kalau kite mlekat ngan nenek atok 24jam
paleng paleng pon mak atau babah jek mara nnti
sbb takot nenek atok penat..
haha

tp tu kalau ade laa kan..
hmm..
bese kalau ade rezki g mlake..
dpt la singgah jap jumpe nek su kat cheng..
tu pon kalau dpt balek laa..
;))
kalau x kire tade rezki la tu ek.

gue engat dulu, mase arwah tok su maseh ade..
atok slalu,asal kami balek kalo xmakan durian rambutan ke buah2 ke ape ke xsah!
misti punye atok sediekan...
tu sbb kalo kami g sane kami xkasik tau nenek ngan atok;))
hihiih!

tp kini tggal kenangan..
moge arwah tok su d cucuri rahmat dan d tempatkan d kalangan org2 yg soleh..
bgitu juge dgn arwah mak ayah makwe ngan atok,
arwah macik pacik spupu juge kawan gue..
dan sume umat islam.

erm..
cakap pasal nenek ngan atok td..
kalau mreke maseh ade..
gue rase gue skang dok ngan mak ayah kot
hahah!!

slalu gue pk..
kalo la gue ade kan..bile kene mara ngan mak babah jek gue nak lari umah nenek atok..
isk isk
"atok nenek mak mara ain....huaaaaa:(("
ngehngeh~
bole manje manje,,
hihih;))

insyaAllah betemu kite d sane nnti ye nek tok..
kami rindukan kamu..
:(

hohoh!
emo emo..
[-x

ape ape pon..
bwat mereke yg masehhhhh punye atok nenek mak ayah..
jage dan kasihila mereke..
kerane tanpe mereke xmungken kite d cni melihat dunie..
begitu juge izin allah..

:)(:
ailuvmakbabah..
muah muah!!

assalamualaikum~

No comments: