Monday, November 23, 2009

nak ke tanak?

haha!
canne ek kalau mak kite mintak kite jadik ni...
tp kite tanak??
haaa...

:>
rase rase korang.korang nak bwat canne..
ekot saje atau go on with ur decision??
hmm..

doctor.
mak soh saye jadik dokte..
kalau bole la.
tp masalahnye gue xminat.
tamo gue pegang2 jarom
pegang gunteng lagik..
hahah

pegang ubat tape!
laen tamo..

kak emmah pon ye ye nak soh gue jadik dokte.
babah xkesah aiman nak jadik ape..
tp tu aiman la kan..
hahahah!

babah ok jek!
mak pon..
cume kalau bole mak nak gue jadik dokte..

cam sebesala jek kalau xekot..
ermm...
tp tapela..slagi ade kemampuan.
gue kan cube..
bile da xdpt t gue carik mende laen lak...:D
insyaAllah mak~
;)(;


nampak nye gue kene keje kuat nih!
haha!

i'll try my best mamamh~
s0 long!

salam (:

No comments: