Tuesday, May 4, 2010

buang karan jek bace .

mengape gue maseh d cni??

alhamdulillah.
kerna allah maseh memberikan gue peluang ntok
benafas dan perbaiki kelemahan diri.
dan akan gue cube ntok mengubahnye
insyaallah ..


dan !yg gue maksodkann "d cni" tu
bkn saje d muke bumi
bahkan..
d cni. d mane gue dgn kamu.

kerane kaseh.petalian.pesahabatan.kejujuran
dan segale mcm nye .

maaf andai slame ni
gue penah tekasa tesasol telebih2
gue akui . its easy to say sorry but hard to forgive.
gie akan buktikan yg gue betol2 mintak maaf.
tak caye tape !
just look n see :D

erm.
gue pelukan kamu
tempat ntok becerite
tempat ntok besuke ria
tempat meluahkan ketidak puasan atau kepuasan ati.
tempat yg sewaktu dengan nye.......
selaen dari menhadap allah gue juge pelukan itu sume
gue tak bermaksod ntok melupe kan allah
tidak...
cume memerlukan suatu tempat .

andai gue ade kerete
lame da gue bawak kete g kat satu tempat yg ade pokok besa.
d ctu anye ade gue dan pokok.
misti korang heran ape gue nak bwat ngn pokok tu kan.
haha
tu.. bia gue dan pokok jek tau.
dan gue akan pastikan
suatu ari nanti kan ade sat pokok yg sgt betuah
memiliki gue .
hahahahah
memiliki????
insyaAllah :)

lame da gue brangan nakkan pokok !
tp tape. some day gue kan dpt jugak jumpe pokok tu ;))
heheh!

haa..
bebalek pade kate2 asal..
sbenanye gue nak ckp jek.
yg gue baru ta mengape allah jadikkan "kawan" bwat kite.

walau byk bende yg dah berlak dpn mate
blakang mate tepi mate sumesume
tp arini gue kate kan.
gue TETAP butuh kamu !
wahhhh base indonesia suda mali..
hahah

gue memerlukan kamu
d saat gue d kafankan
gue memerlukan kam
d saat gue d azankan
gue memerlkan kamu
bagi mendoakan kesejahteraan gue.
gue PERLUKAN KAMU d setiap saat.

maseh punye kah aku dgn teman2 ku???
maseh ade ke org yg nak bkawan dgn aku?
maafkan aku kerne tidak mempercayai kamu.
bkn gue mintak.
tp keadaan memakse
dan sgalenye tejadi secare tidak sngaje dan tanpe d sedari...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaku tatau :((
ape yg gue tules kan ni weiii !!!!!
T_T

No comments: