Saturday, May 8, 2010

tiupan semangat sbgai ubat

heheh !
malam guys !
erm.
memalam nih tadapat tido.
amek epod update blog
memandangkan connection maseh ade.
:D
haha

malam.
ckp pasal malam.
misti la bekaitan ngn tido kan.
bile ckp pasal tido plak mistila ade cite pasal mimpi kan.
bile ckp pasal mimpi mule la gue nak bukak pasal
mimpi malam tadii...
lalala.

mungken sbb telalu rindu.
aa rindu ke?
alhamdulillah
tersangatla rindunye
8->
hihihih

allah meniop smangat ku kembali
dgn mengiremkan ubat penawar
dalam tido .
perghhh !
indah seh mimpi tu.
rase cam tamo bangon
nak stick with the mimpi.
tp xle gue d sedarkan kembali sbelom tamat nye mimpi tu.
rasenye kalo tggu mimpi tu tamat mungken gue xlagik dpt
update blog malam nih
:D

erm .
arini gue rase semangat.
i dont know somehow lelaki itu dtg tido umah.
wahhhh !
sgt indah bile tngok die tido
bgn jek tros ngaco org
heshhhh !
mio sape la nih.
tp ni sume mimpi ye kawan2
in real life. mio d tmpt laen gue d tmpt laen.
erm .
long distance relationship.
we'll discuss dis later ;)

trubat dah rindu
walau anye dlm mimpi tp bole la bwat stakat nih:)
nak mintak lebih xbole
ape yg dtg gue trime jek la
hahahaahha:))

agak2 mio dtg lagi x malam nih?
sure not!
kalo dtg bkn mimpi namenye
tp BERANGAN
=)) lol

haa.
tula.mimpi ni myk gunenye.
slaen dr memberi petande (wallahualam)
mimpi juge ntok memperingati.
such as. mimpi gue mati. bringatla kene myk beramal.
ari mati menyusol da nih.
haa.
mimpi juge bole mengubati
rindu d hati.
cam yg gue lalui td
ngehngehngeh !
;p

okesssss .
tamatamat~
gue saje nak tayang
gue mimpi mio malam td
hahaha:))
tu bwat entry "mimpi"
:))

jgn jeles na kawan2.
nnti malam gue mimpi kamu lak.
kite g maen pool eh:>
haha
;p

assalamualaikum
have a NICE sleep
kaka!




No comments: