Sunday, May 23, 2010

tett tett

laporan kedua diari katak
hahah !

location : samut prakan
time : 20:19 pm
date :05.23.2010
mood :haedache
subject. :endadauu .

erm .
ku pikekan ape yg sedang aku pike kan
apekan??

perancangan mase depan .
waahhhh !
mcmmcm yg ku pkkan tentang mase depan
huhu .

gue nak bwat ni
gue nak bwat tu
nak ade ni nak ade tu .
rancang slagi mampuu~

tp ape yg gue rancangkan?
haaahaa.
adela ;p
xsyok r kasik tau kan.
ngehnhngeh !

alhamdulillah
cket sebanyak
ade da yg termakbul
syukurr (:

haha
gue suke .
berangan haha
tp bkn r berangan yg mcm mat jenin tu kan.
haa .
bagi gue tanpe angan cite susah nak capai
sbb .
bile ade [angan angan] wujud nye [semangat]
bile wujudnye [semanga]t lahirlah [cinte]
bile [cinte] mule berbuah langkah akan d buka dgn pelbagai [usaha]
bile da berusaha [kejayaan] menyusul tiba .
haaaaa .. jgn engat angan angan tu perosak cita-cita .

kite pelukis . kite yg mencorakkan dan melakar
mase depan kite sendiri .
keputusan ade kat tngn kite
baek kite pileh baek jadiknye
burok kite pileh burik jadinye .

perancangan mesti ade
gue bkn suke brangan tp suke
membayangkan sesuatu
mcm gue kate nak jadik artist ke kan .
haaa nak mlukes kene ade ilham
canne nak carik ilham??
ade org klua ke searching ke ape ke
gue lebih kepade bayangan . pike .
setiap ape yg gue bwat
mesti ade target
tp xselalunye tepat
ade gak yg tesasar
haha ;p
besela . kite anye merancang tuhan yg menentukan.
(:

mcm gue nak jumpe dear .
bile?? d mane?? dgn sape ??
haha
sume dlm otak tp ntah jadik ntahkan tidak
tu cite layennnn kiki
yg penting plan da ade
tadela mati kutu bile bende2 xdi rancang datang .
atleast da ade preparation . planning
haa . hihih
kalo nak lakar pon bole .
bole ke??
hahah
k r !
nak g makan kueh ngn mak .
td mkn maggie . kari die bwat perot gue pijau
naek ejaww da nih
;p
hoh !
okeh . cite ni cam ngokngek plak .
time kaseh eh bace
walau ngokngek yg ku katekan
bace gak kamu iye .
hahahah

okeh :)
gue g lu deh !
yg burok dtgnye dr kesilapan diri yg baek tentunye dr allah
:)
maaf salaf salah dan clap
assalamualaikum .






No comments: