Wednesday, May 26, 2010

tukatuki

.

teruskan perjuangan walau banyak rintangan .



T_T
gue yg sedang beremosi .
haha !

rindu shawarma
rindu alken
rindu mountan dew

cube tuka topic .
ahah !!!
dpt idea da .

nak bwat research .
then discuss together .
whoever had any thoughts
just drop a comment

how was that??

but the thing is ..
topic ape ek ?
tamo yg sensetif . heavy .
mcm arrange merriage tu ok tp da pena bwat
mcm xbest pulak
haha .

ermmmm .
ape ek?
tolong gue weh!
haha

buntu suda nih !
ngantok pon ye gak .
¥_¥
huaarghhh

aaaaape apela eh.
nnti kite bincang
skang gue nak stop
coz . i lost my brain .
after few hours been playing the scrabble
ngn babah addam td .
n guess what?
they cant beat me . hihih
aishah's did well too
kalo maen ngn ye .
gue bole kalah
haha .

kalo x scrabble . backgammon
babah lupe beli monopolly . saidina tu sume
ade xde uno tp da ilang
hahah !

sudoku pon best gak .
brain refreshment
hahah!
betolbetol freshh
naek saket kpale da nih
skali menang mesti nak lagi
addicted da nih!
huhu

lepas nih nak blaja maen chess .
mase kat AD lu ade class
but unfortunately im the only student yg attend
ahahah gile
sume org ke swimming ngn badminton .
huh!
mengong .

lepas blaja sendirik lagik best .
;))
wani pandai .
nak kecek die r
:>

hoh! k eh .
gue mintak diri lu deh.
cam da telebih jek ni
:D

sbelom tu bace ni lu .
kalo ade sumur d ladabg
boleh gue menumpang mandi
kalo ade umur yg panjang
nnti gue update blog lagi
yehhh ;)
jumpe nnti eh(:
insyaallah

assalamualaikum .












No comments: